NetSupport ServiceDesk

Web Based Helpdesk

Met meer dan 20 jaar ervaring en wereldwijd bijna 9.000.000 installaties hebben NetSupport producten een erkende positie verworven bij het service management.

Met de NetSupport ServiceDesk kunnen de meest lastige vraagstukken moeiteloos worden gevolgd, georganiseerd, beheerd en opgelost. Het product is beschikbaar als onderdeel van de volledige NetSupport DNA Asset Management suite maar ook als stand-alone oplossing.

NetSupport ServiceDesk is volledig compliant met de vereiste ITIL best-practices en geeft uw Helpdesk ploeg de middelen om uw eindgebruikers tevreden en productief te houden.

Zoals u kunt verwachten bevat het de kernprocessen incident-, probleem- en change management. Dankzij de intu├»tieve interface en gestroomlijnde workflow zal uw ondersteuningsteam hun tijd effici├źnter kunnen indelen en minder bezig zijn met uitgebreide administratie. NetSupport ServiceDesk is de afgelopen drie jaar door Network Computing als Service Management oplossing van het jaar uitgeroepen.


Bekijk hoe NetSupport ServiceDesk u een maximale return on investment kan bezorgen en download nu de evaluatieversie.